Det fattas 95...

Nu undrar ni väl "95 vadförnåge". Då ska jag meddela att vi snackar handdukar från ikea. Såna där trekronors.  Till lamningen brukar vi köpa 100 st å på hela stora ikea fanns 5. Typiskt.
Det blev en tur till djur å natur åxå,köpte linfröolja å vitaminer. Skulle köpa foderjäst åxå men se det glömde tanten.
Iallafullafall så har man funderat på sadel till lakritskulan. Vad ska man hitta på? Just nu kör jag med strömbergs allround. Inköptes på det glada 80 talet (dock har den en för 80talet neutral färg:brun),men funkar ju så länge... Dock skulle den behöva hälsa på sadelmakarn... Nån söm å så bara,men ändå. Men annars vet jag inte riktigt vad man ska hitta på åt knubben. Bomlös vore bra nu när han är lite tjock. Men mitt mål är ju en slankare sak sen när han kommit igång ordentligt.( Han får skor på tisdag iallafall... Bra va? ) Tjaa nu skulle man haft en säkerhetsväst å kanske? Vi ska ju lägga i en högre växel nu ju så kanhända dimper man i backen endera dan,å jag är ju inte 20 längre. Nu får man hoppas man slipper dimpa ner men vad vet man... 
Nä nu har jag svamlat nog. Jag måste gå ut till djuren...
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

De hade väl inte hunnit producera fler handdukar sedan ni var där sist och köpte upp hela lagret ;)

Sv: Varför tror du den skulle bli för stor sen? Det är ju en bomlös, den anpassar sig alltid ;) ligger nog bra på tunnisar också! Du kan få köpa min ;)

2014-04-09 @ 20:09:41
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0