Överväger flytt...

Till Jokkmokk,Pajala, eller nåt sånt. Ett ställe det inte regnar på! Så less på regn.... Är västernorrland det nya Skåne? Utom på sommarn? Nä fy...
 
Jag har nyss kommit hem från jobbet jag. Gick ju bra det åxå ja. Lite trött är jag förstås då,men man är ju banne mig alltid det på höstkanten. Såg en älg på vägen hem,alltid något :) Fina att se på och smaskiga på tallriken.
På torsdag funderar vi på att åka till Ö-vik. Det är familjefejd (Modo-Brynäs) Alltid kul att se bra hockey,men nu har mina Gävlegossar inte spelat så bra så det stör precis,men det kanske tar sig? Vi erbjöd dotter å svärson att följa med,men var de tvugna att sitta med oss fick det vara,jäkla unge.... Men jag är en tjurig mamma,så då kan hon fetglömma att följa med till fjälls åxå. Så dä så.
Nu ska jag nog rodda mig ner på affärn strax... Så man har resten av dagen på sig till annat :)
I dag saknar jag allt Pontus lite..Den vänlige jättehästen....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad trist, men jag vet hur det är. Det är ju här det brukar regna hela tiden, utom på senaste ;)

2013-09-29 @ 20:10:40
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0