Hmm

I 2 dagar nu har jag försökt blogga från telefonen,men utan framgång. Allt som händer är att det inte går att visa än det ena och än det andra. Inget funkar,vilket ju är ett I landsproblem,om än retsamt...
Under dessa två dagar har jag hunnit städa stallet,plocka äpplen,hovis har varit här,allmänt familjepussel osv... Alltid finns nåt att göra ju.
I morrn väntar dock jobb igen. 8 dagars frivecka virvlade till och var borta... Typiskt. Inte utan att jag är liiiite avis på fröken E som om 3 veckor överger den svenska hösten och drar till Thailand i 3 veckor. Fast jag har ju valt nåt mindre varmt ställe kanske ;)  Lite sugen att göra nåt kul! Frågan är ju vad,och om man lyckas få med karln på nåt...
Om inget annat så har vi en 40 årsfest i början på oktober att se fram emot :)
Nu är det dags att skjutsa ett stycke barn till lärosätet... Det barnet som igår gjorde matte med alla rätt OCH fastnade i fårmärkningstången inom loppet av nån minut... Vad säger man...
Adjöken så länge...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äsch, Thailand är väl överskattat ;)

2013-09-12 @ 08:56:22
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina Liljedahl

Jo man säger att det barnet har många strängar på sin lyra ;-) Det är väl toppen att ha fallenhet för två så olika saker!

2013-09-12 @ 14:01:00
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Men nu börjar jag minsann sakna dig här....var har du tagit vägen? ;-)

2013-09-16 @ 12:09:50
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0