Vill ni veta?

Jag har gjort graviditetstest på Gaefa idag...
Vill ni veta vad resultatet blev??
 
I morrn ska jag jobba... Jag har verkligen ingen lust. Har gått å känt efter om jag inte har nån liten sjukdom,men icke. Så såvida jag inte vaknar tvärförkyld i morgon bitti är det nog bara att pallra sig iväg... Tycker mig inte ha tid egentligen då vi ska fira Julia på söndag. En borde baka... Men jag får klara det på söndag
morgon helt enkelt. Födelsedagsbarnet är hos pojkvännen. Pojkvännen är nog inte så skojigt sällskap ikväll. Han har åkt på matförgiftning stackarn...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men klart vi vill veta resultatet!

2013-10-25 @ 23:08:27
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina Liljedahl

Haha..vad tror du??? ;-)
Men jag gissar på positivt, jag!

Grattis till Julia i efterskott!

2013-10-26 @ 09:27:31
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0