Själv är bäste dräng!

 
Oense om utbyggnad av hage!! Jag blir lite pissed... Så jag gör väl själv då! Blir till å handla stolp i morrn sen ska ni se på fan. Vägrar ge mig! Må han ju begripa själv att hagen blir för liten för 4 st,.. Men som sagt,jag gör väl själv då! Knepigast blir att släpa ut grejerna m traktorn men det ska nog banne mig gå.
igår gick vi på promenad i djupa skogen. Hraffe får som alltid nåt litet ryck när man kommer ut på åkern igen. Men inte nåt märkvärdigt.
Idag ska man arbeta igen. Men kan man få vinna storkovan nån gång eller... Ture sov med matte inatt. Mitt i natta tyckte han det var dags att gosa. Körde in huvudet i nyllet på mig och gnussade på. Knäppskalle. Men sen tyckte han att ligga sked var ok,så man fick somna om tämligen fort. Tack o lov kan man säga när matte alltid vaknar före klockan åxå.. 
Nä det är dags att sätta fart! Ha en trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trilskna karlar, ibland får man bara ta saken i egna händer!

2013-10-18 @ 19:02:03
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0