Pansaris

På bilrutorna i morse. En nackdel med kyla. En å annan snöflinga såg man igår,men inte ligger det kvar nåt. Nu är det som värsta tiden. Stenhårt överallt och konstig kyla. Man fryser mer nu än när det är snö och -15 tycker jag. På måndagmorgon styr vi kosan mot Jönköping och Visingö. Sen har vi plötsligt 6 hästar. Hoppla...
Först ska jag arbeta i morrn,jippi va. Egentligen har jag frivecka nu men bytt är bytt... Blir körigt att hinna med sig på söndag,men det går bara man vill :) Svärsonen kommer sent söndagkväll. Han är skolchaffis till barnen han :) Behändigt värre! Mormorn tar hand om resten. Nu måste jag trycka i mig ngt ätbart. Ska hjälpa gubben med nån träskiva hos baggarna.... 

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Vad spännande med de nya fjordingarna! Vad är de i för åldrar?
Behändigt med en svärson som kan agera skolskjuts :-)

Sv. Nej hagen går längs med byvägen, så det går inte att förhindra att människor går förbi den, men jag ska sätta upp skyltar att det är förbjudet att mata hästarna.

2013-10-18 @ 10:13:11
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Jenny

Du behöver ta nya bilder på alla hästar och presentera dem tycker jag, så vi håller koll på dem!

2013-10-18 @ 19:10:48
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0