Kastraten

Jaa 8.00 stod man uppställd. Inhyrd hjäpreda till Tjalle som nu skulle få familjejuvelerna avlägsnade. Hästen gick på ganska omgående faktiskt. Duktig kille :) Väl där var det snart gjort att knipsa bort kulorna. Matte stod med ryggen emot medan jag kikade på :)
Tycker det är intressant sånt ju. Lite otacksamt att hästen har vita ben bara... Lagomt snyggt röda nu om man säger. Allt gick bra iallafall Å jag hann hem å luncha åxå.
Som det verkar blir det en roadtrip till jönköping på måndag.... Ringt runt å kollat barnvakt å sånt nu. Vi ska till Visingö. Innebär 65 min. Enkel väg.. Blir övernattning där på gården. Gubbem ska under veckan få bygga ut hagen så det ryms 2 till hästar åxå. Lär bli livat
minst sagt. Tur det är herrar i annan ålder är ruskprick. Kanhända kan hraffe nu fatta att man inte bestämmer när man är yngst? 
Jag får väl återkomma om hur det blir. Å grisen vill jag HA! Men jag får nog inte :( Han heter Malte å han är det lite synd om,otippat att det är ett sånt djur va. Blödighetsministern.
Nä nu måste jag sätta fart... Har en del å göra innan jag ska jobba i morrn.
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

What? Det finns alltså en gris redan? det har jag missat! :)

2013-10-14 @ 18:25:17
URL: http://agnethagothe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0