Jomen visst

Det har satts upp lampor på gården. 2 i fårhuset,och 4 utanför varav en ovanför stallsörren :) Vi har gårdsbelysning för hela byn. Tänder vi alla samtidigt kan man tro det är ljusan dag. Folk skulle tro de kommit på ikea. Men mycket bra att slippa gå i skumrasket :)
Sokki var mkt bättre,men stel. Det var väl väntat kanske. Klart han blir stel när leden som ska växa ihop. Men skönt han va bättre!!
ikväll smäller det med 40 årsfest. Har fixat skjuts med svärsonen och fick följande sms av mitt barn...
Ibland är hon ganska skojig :) Fick även en leverans av en ica kasse full med kantareller. Herregud,jag har rensat hälften nu ungefär...
En till lite skojig bild ska jag bjuda på,man kan tro man skaffat hund :)
Korsning gråhund/terrier? Nu ska jag sätta fart. Har mycket att stå i idag... Återkommer i morgon efter visningen. Håll tummen!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att Sokki var bättre!
Ha så trevligt på festen och hoppas du orkar kliva upp för mönstringen i morgon ;)

2013-10-04 @ 09:19:23
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Elina

Hoppas festen var trevlig! :-) Och den sista bilden var riktigt rolig!

SV: Precis, det behövs ju bara en enda för att skrämma hästarna. Folk borde verkligen visa hänsyn när de ska passera ett hästekipage.. Det är inte kul alls när de bara dundrar förbi och hästen blir skrämd. Usch! :(

2013-10-05 @ 20:40:42
URL: http://elinaf.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0