Å nu blev det helg igen!

Fast idag jobbar jag,men i morgon,då är jag ledig äntligen!! 
Hur som haver så har vi i veckan släppt in besten till tanterna. Baggen alltså. Han galopperade i kopplet på ditvägen som en yster fåle. Nu har han fullt upp med att inspektera alla tanters bakdelar för att avgöra vem som är brunstig och inte. Alla hans döttrar går för sig själva med kastraten Obi wan Kenobi. Och nej,jag har inte varit den namngivande på den.
Fröken Gaefa har haft besökt av fröken veterinären så nu går hon på butta. Vad felet är vet vi inte alldeles säkert. Det kan lika väl vara benen som en lindrig fångsläng. Inga symptom stämmer helt 100 överens med de båda funderingarna. Men behandlingen var densamma så där är vi nu. Boxvila och butta. 
Och en trevlig julklapp åxå ju,med en räkning på 2900. God Jul på mig! Åh vad skoj!
Jaja,hur som helst så hoppas vi att det går bra för fröken samt för babyn så den klarar sig och att fröken klarar av det. Gaefa får ju gå först iallafall. Det går fler tåg.
Nu är det arbete till kl 08. Tiden går sakta just nu om man säger...
En suddig bild på min karl som helt plötsligt fick för sig att studsa studsmatta. Jaa han är lite knäpp ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0