Zzz

Trögstartad idag... Men hemma är jag nu och har haft frivecka i 57 minuter :) Härligt!
Solen skiner och jag ska gå ut å vara ute så mycket jag kan! Så skönt att det blir lite värme så det växer på betena nu... 25e flyttar Laki,så han hinner vaccineras innan åxå,vilket ju är en fördel när han ska visas snart åxå :) Det ska bli såå spännande att höra vad de tycker! Åsså har jag lyckats övertala fröken Y att visa sin 3 åring åxå. Ska hyra in några extrahänder så vi har lite hjälp när det blir 2 att ta med.
Vi sålde ju flasklammen om ni minns. Men hej å hå vi har ett nytt. Hon dår förvisso äta lite av mamman,men är minst av lammskaran så hon får extra nu. Lillstackarn där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0