Mors dag

Började jag med att mata djur samt kolla till pojkarna därborta.De gick och betade i en klunga. Laki är för kaxig för sitt eget bästa han...Undrar just vad det ska bli av den. Envis som en åsna är han åxå...
Annars i dag är planen att dra den där tredje tråden i ena hagen. Sen är den helt klar.Bara att öppna mot vinterhagen där jag ska sätta sån där elastisk grind sedan,den är lätt att dra på sidan å inget som hänger i backen. Var bra pris på Börje´s,om man jämför med Hööks. Tips bara.
I dag ska jag åxå hämta fölkameran. Nu ska den opp minsann... Bara det kruxet att man måste klättra på stege.... Hjääääälp..... Jag kommer å få svindel och ramla ner,hamnar nog i gipsvagga på sjukan heeela sommaren...
Men först av allt är det väl kanske bäst att äta sig en stadig frukost?
 
Titt på lillrumpan....

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Vad fina de är killarna!

Hur har ni tänkt er Lakis framtid, har ni funderingar på att spara honom som hingst ett tag och se hur han blir?

2013-05-29 @ 20:00:24
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0