Ett pass kvar...

Sen är det frivecka igen :) I dag åker 4 får m lamm på bete,och på söndag fr de sista gå ut. De ska först göra ett gästspel på Barnens Dag...
De får som är kvar inne nu,har husse delvis matat med gräs. Han har slagit med lie,arbetsamt så det förslår,och sen transporterat detta till fåren i blå ikeakassar. Tyvärr innebär detta att så får de ser en blå ikeakasse är kackafonin igång. Eller så fort de ser npt blått egentligen... Hua vad jag är less på dem nu!! Betet blir efterlängtat mer av matte än fåren tror jag...
Gaefas kagge tar sig för barje dag som går.315 dagar nu.... Fast ff bukar den som mest neråt. Jag skulle tro den får en jäkla skjuts när de släpps på bete. På lördag blir det. Då kommer de första flickvännerna... Det ska ju ev komma fler,men som vanligt får man dåligt med svar på när och om... Men det visar sig väl...


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Frivecka igen??!? Vad ofta du har frivecka, eller är det tiden som går så fort?
För min del är det så att jag alltid jobbar helg, fast det egentligen bara är var tredje jag jobbar. Konstigt det där med tiden...

2013-05-29 @ 20:03:28
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Sv: Vad spännande! Det vore ju inte helt fel med en godkänd hingst efter Baldur ;-)

2013-05-29 @ 22:23:51
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Sv: Jag fick ganska många kommentarer om mitt cancerinlägg, men jag har valt att inte publicera dem ifall den drabbade läser min blogg. Jag tänker att det känns extra jobbigt att läsa om andra som drabbats och kanske dött av cancer, när man själv sitter i samma situation. Hoppas det känns okej att jag behåller din och andras kommentarer för mig själv.

2013-05-30 @ 14:12:06
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0