Säg Hej

Till Lorenzo....
I går var gubben å hämtade "min" nya skoter. En ski doo renegade 600! Där av namnet Lorenzo. Lorenzo Lamas hade ju en skitserie som hette renegade :)
Gaefa helt OK nu,men nästa gång hovis kommer ryker skorna på Hraffe,för säkerhets skull...
Omdragningen av strömmen verkar ha fått fart på grejerna. Det bara fräste i snön när jag hade trådarna mot backen å ström fick kontakt med jorden. Hraffe vägrade nästan gå förbi.
I dag är det arbete på schemat,i morrn måste jag nog testa Lorenzo lite mer...
Ska se im vi kan vika styret lite mer. Det var lite väl högt för min korts lekamen...


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Ny skoter, grattis vad roligt!

Vad skönt att Gaefa är bra i benet igen!

Kanon att staketet funkar som det ska! Hur gjorde du? Jag fattade inte riktigt...

2013-03-16 @ 18:07:11
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Sv: Aha då fattar jag! Men är det så att de kommer åt båda trådarna då? Fast det är klart om de dyker under som Svarten gör, då lär de ju komma åt båda...

Det där ska jag testa nästa gång jag får problem :-)

2013-03-17 @ 09:47:40
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0