Ledig!

I går var min första friveckodag,alltid skönt att komma hem! Åkte en lite skotersväng och sen var det hästjox och utvecklingssamtal på dotterns skola. Minst uppmuntrande:matte. Går trögt med den. Jag är då ingen vidare hjälp där heller. Har fullt sjå med sonens femteklass matte :/
Sen var vi på kina å käkade. Himla gott... Hade med oss barnen,svärsonen,systerson och hans sambo. Vi hördes nog mest... Servitrisen tyckte nog vi var knäpp :)
Väl hemma mer stallfix och sen vare god natt.
Har förresten köpt lusernmix. Tänkte det kan vara bra att ge Gaefa lite framöver. Hon är ju inte alls speciellt tjock över revben/manke/kors osv.
Nu är gubben igång å fräser över bilprovningen som har telefonkö...
Trevligt morgonhumör-not...,


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Gud vad skönt med frivecka!!! Det skulle jag behöva nu, känner jag. Det blir så drygt att jobba flera dygn i sträck, även om jag börjar vänja mig lite bättre nu.

Hur var det med svärsonen då? Hade han vanliga kläder eller trikåerna på middagen ;-) ?

2013-03-22 @ 22:16:59
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: marianne

Skulle inte heller ha nåt emot en ledig vecka nu när det sägs att våren kommer :)

2013-03-24 @ 12:49:55
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0