Halta Lotta

Jaa igår morse när jag släppte ut märkte jag att Gaefa var halt. Märkligt tycktr jag då hon inte haltat när jag tog in dem kvällen före. Efter en övergång hittade jag ett sår på benet som ser ut att ha blivit orsakad av en brodd :( Duktigt halt var hon stackarn,men jag valde att låta henne vara ute ändå då det tagit på mjukdel så jag tänkte att hon skulle stelna till om hon stod inne. Ff halt i morse men mycket bättre. Hon är lite saktmodig redan från början den damen så det är lite svårt att bedöma hur ont man tror hon har åxå. Skönt hon är piggare iallafall!


Kommentarer
Postat av: marianne

Oj då....stackare.
de där brodden kan göra skada, men utan dom är risken större för skador.
Ava hade ett långt sår efter lek, men hon har fått jobba som vanligt, tror det är bästa medicinen om det är i mjukdelar och ingen feber eller hälta finns.

2013-03-09 @ 18:13:27
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0