Zzz

Elaka tanten är vaken igen... För igår brann jag av... Ungdomarna hade fest i grannkåken. Visst,låt å spela å ha kul. Inga problem. Men ge faan i min hästhage!! I går sköts det först ut bollar i hagen,då blev jag lite arg ja. Höstarna var ff ute. Beredde mig då stort nöje när den utvalde bollkallen fick hämta bollern mitt emellan hästarna. Längsta armen någonsin. Dock fick de onda ögat av mig.... De har jävlar i mig inte där å göra! Sen var det nån som var ute å ragasade på och rev tråden på vägen ut. Då fick jag nog faktiskt å gick å sa till dem att laga tråden,jävligt kvickt å håll er därifrån typ. I morse gick jag i hagen där närmast för att kolla så ingen slängt ut glas som sist det var party. Inget glas hittade jag,men väl kycklingben och en stol. Å vid ingången till hagen hittade jag en vinflaska,dock på rätt sida tråden å i helt tillstånd,men ganska långt från deras hus. Dessutom bakom vår källarlada. Suck. Jag blir lite trött faktiskt på sånt... De var ganska sviniga bitvis,iallafall grabbarna. Hittade en fotboll i fårhagen åxå... Så nu hoppas jag det är långt till nästa fest.
Gaefa kniper än. Nu börjar man nånstans tvivla att det blir nåt föl... Ställer klockan en gång på natten för säkerhets skull. I natt sov damen som en död. Helt utsträckt på sidan.... Suck...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vilka förbannade skitungar! :< Jag hade ringt polisen på en gång, har inget som helst tålamod med sådant.

2013-06-22 @ 09:31:44
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina

Men fy vad jobbigt!! Går det inte att prata med dem nu efteråt och säga till vad man tycker om hur de beter sig, så de kanske bättrar sig till nästa gång?

Hoppas att resten av helgen blir bra och att Susanne slutar kniiipa snart ;-)

2013-06-22 @ 13:39:30
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: marianne

Men fasen vad jag skulle blivit arg....man undrar lite om dom har helt slut på hjärncellerna när dom skjuter bollar mot hästarna???
Du la väl kyklingbenen och den tomma vinflaskan i deras brevlåda? Och stolen i grindhålet....

2013-06-22 @ 18:24:40
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Agnetha -

Å vad irriterande! :( har du ingen ström på tråden förresten? >:-)
Jag håller med Marianne, hoppas du la grejerna i brevlådan. ;)

2013-06-23 @ 12:14:02
URL: http://www.agnethagothe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0