Tjaa

Vad säger man? No baby... I dag ska jag ringa fröken C,så det så.
Gårdagen var lugn. Min morbror fyllde 75,så vi var på Skatan och uppvaktade. Där var en salig blandning av stockholmare å amerikaner åsså vi som bor här. Det var glatt och trevligt :) Man kan inte tro morbrorn min faktiskt är 75... Å härlig är han! Glad och solig :) Alltid lika välkomnande mot alla. Sen åt vi middag här,vi å barnen å svärsonen. De hade varit å kikat på husdjur så de fick med sig ett akvarium hem då de vill ha salamandrar. Åsså fick de plastpåsar. Ungefär så. Nu ska jag ta å gå ut. De första stona åker hem idag. Ägaren har köpt pregnamare så om nåt tag ska de testas :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej nu får den faktiskt ta och ploppa ut! :p

2013-06-23 @ 10:50:50
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina

Bor stona nära dig eftersomm de åker hem innan de är kollade? Eller har det gått så lång tid att de borde ha kommit om i brunst, men inte gjort det?

Gaefa är en riktig liten retsticka! Hon vet precis hur hon ska hålla matte på sträckbänken ;-)

Vet du förresten att hon blev dräktig under första brunsten hos er? Ultraljudade du? Annars kan hon ju ha kommit om i brunst utan att du märkt det och då är det ju inte så konstigt om hon inte fölat ännu. Det har hänt en kompis till mig flera gånger, hon har russ och de går på fribetäckning. Ibland är ju hästarna bara "aktiva" när de är ostörda utan oss människor.

2013-06-23 @ 11:33:15
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Agnetha -

Vad spännande med föl men jobbig väntan så klart... Är det ett föl efter din hingst? (jag erkänner helt fräckt att jag i skrivandet sstund helt har förträngt vad han heter. :-o

2013-06-23 @ 12:14:50
URL: http://www.agnethagothe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0