Måndag

Jaa så har helgen försvunnit,i ett nafs! I går försvann även sambon över dagen. Han var till Umeå å köpte en plog. Hemma fick jag hjälp av fröken E å herr D som hjälpte mig lasta får å köra dem till barnens dag å sen till bete. Herr D hjälpte mig med kabeln till övervakningskameran inför fölning åxå :) så nu är det bara att glo!
Vi for på Galtström och käkade sedan. Mycket gott. Jag åt vårkyckling. Trodde det skulle komma in en kycklingfile,men det kom en pytteliten hel kyckling. Lite paff blev man ju...
I dag ser det mest mulet ut. Jag ska bygga myggfälla i dag. Det är ovanligt mycket mygg tycker jag. Blir till att ställa ut lite varstans...


Kommentarer
Postat av: Agnetha

en pytteliten hel kyckling? vad praktiskt! då behöver man ju inte föda upp de till full storlek! ;-)
Var den god då?

2013-06-04 @ 11:26:52
URL: http://www.agnethagothe.se
Postat av: Nina Liljedahl

Jaa visst är det mycket mygg i år?!
Hur gör du myggfällor? Vore intressant att veta, kanske fler som skulle vilja apa efter.

Ja nu börjar det dra ihop sig för Gaefa! Åh vad spännande!! Även på Silfrun märks det att det börjar närma sig slutet av dräktigheten.

2013-06-04 @ 13:41:58
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0