Regn :)

Ja det behövs nu! Så himla torrt i backen. Igår var de inne ett tag allihop eftersom det var himla varmt å vindstilla. Det var nattmössa på direkt tror jag. Lilla Embla är ff kvar och visar inga tecken på att brunsta om. Ev tänker jag ringa hit veterinären på Gaefa snart för nu går det för trögt tycker jag. Får se hur jag gör.
På tisdag kommer hovslagaren å verkar iallafall. Baldur har nåt urslag på en framfot å Gaefa likadant medan Hraffe verkar ha hovar av titan. Alldeles jämna och inte nåt urslag.
Nu lite kaffe innan man drar på sig regnjackan å går ut i hagen för morgonkoll... Man vet ju aldrig...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni hade gärna fått våra regnmoln också!

SV: Ändå gör hon många ihärdiga försök att smyga in i sadelkammaren och spånspiltan, den lilla tokan :p

Kan säker vara en bra idé att ta ut veterinären om inget händer nästa vecka heller. Men vilken lång väntan alltså, kan tänka mig att du börjar bli otålig ;) men allt är nog i sin ordning ska du se!

2013-07-14 @ 22:47:46
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0