Nästan ocker...

I dag har jag ringt runt för att ta reda på vad ett UL kostar. De vill att stoet undersöks innan hemfärd. Först ringde jag distriktarna. Jag trodde helt ärligt jag skulle svimma... 830kr för UL å ca 850(????) för resan. Alltså 1680kr. Vad tusan... Sen ringde jag ATG kliniken,de tar 450+moms. Snacka om skillnad. Helt sjukt att resan är dyrare än själva ultraljudet. Man tycker ju att när det är en inbokad grej ska väl resan vara lägre,en sak om de får åka akut kan jag tycka.
Så vi får väl se vad de väljer. Erbjöd mig att åka in till kliniken bara jag fick soppapeng...
Gaefa ser ut som igår typ. Bara det blir någr snart... Less på å väääänta å vänta... Så det så.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Distriktarna är la aldrig billiga :p hoppas på ett positivt UL!
Och kanske du borde hota med ett UL på Gaefa med så hon kläcker ur sig ungen nån gång ;)

SV: Det är vanliga plaststigbyglar med tåkorg i plast, tror den finns på bland annat Hööks. Sadeln har ju en specialstigläderlösning som inte kan lösas ut om man fastnar så säkra stigbyglar är ett måste, bekväma är de också, jag kan rida normallånga turer åtminstone utan att få ont i mina kassa knän och fotleder som annars är väldigt kinkiga. Rekommenderar dem hur som helst :)

2013-07-22 @ 21:15:24
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0