Tjohej

Vad inte nöjd man blir,när man måste lägga 1400 på ett bilbatteri :/
Min bil behagade inte starta på nyårsafton,så i går fick jag åka på macken och köpa nytt :( Avskyr att lägga pengar på bilar. Inte alls lika kul som annat. I dag ska jag åka å hämta spån. Me myself and I,me. Det går nog bra! Hoppas jag!
Vi övade med Fala och Laki igår. Nu kan man ta på grimman framifrån på honom. Han fick stå i egen box medan mamma fick gå ut en stund. Hraffe longerade vi. Tyvärr har man ont om plats just nu när det är snö överallt så nåt högre tempo kan man inte sätta upp på honom. Vilket han skulle behöva. Bränna lite hö. Typ så.
Men idag ska vi äventyra oss iväg på promenad är tanken! Mycket bra!
Näpp,nu är det bäst jag fikar lite.


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Fy vad surt med batteriet!

Här försvinner snön lite för varje dag, inte kul om du frågar mig. Jag vill inte ha tillbaka leran igen...

2013-01-02 @ 10:50:15
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: marianne

Nä fy!!!! Jag som gnäller över att behöva tanka ;)

2013-01-04 @ 09:51:55
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0