Narkolepsi

Tror jag drabbats av nån variant av den... Konstant TRÖTT!!! Urtrist.. Mycket märkligt att jag drabbats då jag vet att de som verkligen drabbats hårt är de som vaccinerade sig mot svininfluensan.Det gjorde inte jag eller nån annan i familjen heller.
Hur som helst tror jag att jag fick en släng.
Vi har skotrat idag. Lite bara. Planerar att åka till fjällen en helg... Vore väl skojsigt?!?! Fast det hänger ju på att man får hästvakt å kattvakt. Men det ska väl gå att pussla ihop.
Nu har jag slagit igång middan äntligen. Tog tid att bli klar med allt idag. Hann bara halva stallet innan vi for så hade ju kvar att göra.
Ser ni på Farmen?? Där vet jag en som skulle platsa! Fröken H!! Jisses vad det skulle jobbas dåååå!
Själv gillar jag el lite för mycket. Åsså skulle jag nog bli hemskickad illa kvickt för jag har många åsikter...
Nåt jag fastnat för rejält är förresten homeland. Mycket bra serie om ni undrar. Väldigt bra att man kan se allt på datorn åxå. Så missar man gör det inget!
I morse när jag kom hem hade gubben inrett dekorativt i köket. Han kan han. Fast jag vet inte ja.... Så snyggt blev det väl inte ;)
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Agnetha -

Prova sån där "blut-saft". Jag var så där tokigt trött men BM klagade på dåligt järnvärde och det smakade verkligen blä det där blutsaft men oj vad pigg jag blev. Eller också är det bara en liten skotersemester i fjällen som du behöver. :)

2013-01-09 @ 19:28:53
URL: http://agnethasfundror.se
Postat av: Nina Liljedahl

Har du testat att sova ordentligt?
För ett antal år sedan var jag alltid så trött att jag nästan blev deprimerad. Då kom jag på (snilleblixt!) att jag kanske sov för lite. Jag började bli noga med att sova ordentligt, inget mer nattsudd och konstant för få timmar i sängen. Det hjälpte! I början var det svårt att vänja sig vid att gå och lägga sig tidigare, men det blev en vana till slut (skriver jag nu när kl är 01 och jag ska upp om alldeles för få timmar, men nu tål jag bättre att sova lite mindre ibland eftersom jag oftast sover ungefär vad jag behöver).

2013-01-10 @ 01:05:28
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0