Lite sur,faktiskt...

Ungen spelade spel,högljutt igår. lyssnade inte på tillsägelsen att sänka,så han fick slå av skiten. det är inte spelet som låter mest. det är tjoandet...
Igår bad jag åxå min andra unge att inte skicka några sena sms. Jag ska sova. 01.30 dimper det in,inte bara ett utan FEM sms. Dessa avhandlade inte att hon var strandsatt,sjuk så hon inte kunde ta hand om sig eller något himlaomvälvande. Nej dessa handlade om glass och att det skulle köpas en speciell sort. I helvete heller!!! Efter att lyckats somna om kom sambon hem och ställer frågan "sover du?" Nä vad fan tror du. Kan man få vända på sig eller är man automatiskt vaken då? Kallt som faan inne är det nu då han inte skruvat upp så det går ut mer värme i kåken. Så idag känner jag mig sur! Låt mig sova för 17......


Kommentarer
Postat av: marianne

Ungar!!!!
Jag har praktiserat att messa mina barn mitt i nätterna oxå, så dom ska få känna hur det känns att bli väckta av onödiga mess utan vettigt innehåll ;)
inte snällt kanske, men nu är det ingen som väcker mej i onödan :)

Brrr....kallt inne, blir lika här om det blåser ute....gamla dragiga hus...men charmiga ;)

2013-01-12 @ 13:09:18
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0