Lagom!

Glädjande att se att temperaturen visar -10.Känns mer lagom. I går var det inte alls trevligt ute :/
I dag ska hästarna få sig en duvning är tanken. Jag hoppas min axel håller ihop,den är fantastiskt jobbig.... Gör ont allt som oftast och det känns som om det sitter I axeln och inte i muskler. Skitstörigt. Man är ju knappt 29 ju.. Eller hur det var.
I går var min sambo snäll och köpte en kupévärmare till lillAudin. Den andra har nog barnen sparkat ihjäl för den dog. Nu ska man nog inmundiga lite fika å sen masa sig ut å börja på,först i kön:mata baggar. Usch..... Hoppas Bruno är på bra humör.
 

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Minns inte riktigt vad du hade för fel på axeln? Är det skottningen som har orsakat det eller är det något annat?
Själv har jag haft muskelinflammation i höger axel, fick det när Minou var liten. Nu har det nog blivit kroniskt eftersom det är lika illa nu som då. Jag har medicinerat mot det i fjorton eller femton år, minns inte riktigt. Det håller värken och inflammationen på en uthärdlig nivå.

2013-01-19 @ 19:53:36
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0