Ja hua

I går var jag så jäkla trött... Hade fullt upp vill jag nog säga. Tog in hästarna tidigare igår då det gnäggades en massa och jag inte hade lust att jaga eventuella rymlingar. Inte för att jag tror de skulle rymt,men Laki var lite gnäggig å så. I dag verkar han ha landat lite mer. Ätit upp nästan allt sitt hö under natten också,det är bra! Promenerade ut glatt och villigt. Lite hopp och skutt ute.
I går funderade jag åxå allvarligt vad som rör sig i Ture's huvud. Hittade honon uppflugen på en kvist i buskaget jag matat fåglarna. Där satt han länge och väl i går. Man undrar varför? Inte så lätt att fånga nån fågel när man har fullt sjå med balansen? Knäppa kisse!


Kommentarer
Postat av: marianne

Det verkar som om alla är trötta nu efter helgerna, det är jobbigt att fira in nya året ;)

ja, du....de där katterna är svåra att förstå sej på ibland, egensinniga men sötaste gosedjuren :)

2013-01-05 @ 09:00:28
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0