Galopperande åldersnojja!

Det sköljde över mig,som en hink kallvatten,att nästa år fyller jag 40! Näee,kan OMÖJLIGT stämma....
Det som föranledde denna tanke var att min systerson snart fyller 18 och jag tänkte lite på vad stora barn vi har nu för tiden. Och då plötsligt insåg jag att det är banne mig inte långt kvar innan jag är i MEDELÅLDERN! Jag vill inte!! Jag känner mig inte så gammal,så det måste ha blivit nåt fel! På sjukhuset eller så,har möjligen inte nån blankett blivit ifylld fel? Det ska inte stå 1974,nä 1984 måste det vara,visst?
Ja hua,det är illa med tanten...
Annars idag har jag hunnit googla. På fosterutveckling av föl. Japp,hittade en sida med en länk till riktiga bilder på foster i olika åldrar som av en eller annan orsak inte överlevt. Lite äckligt,men åxå lite intressant. Men patolog blir jag aldrig å hör sen!

Bifogar en synnerligen felande bild på en Thorsten...


Kommentarer
Postat av: marianne

Samma här....det måste vara nå´t fel på mitt födelseår oxå...i spegeln ser det rätt ut, men inom mej är det helt på tok för tidigt...

2013-02-01 @ 08:29:58
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0