2013

På tolvslaget sov man... Slocknade i soffan som vanligt.... Kvälltrött,jag? Nää vaddå... Jag är alltid trött efter 22. Så blir det när man är van att kliva upp med tuppen.
Vi överlevde i alla händelser,även om nån i området verkligen gick till överdrift med raketerna. Small rätt så bra ett tag. När det skjuts så dääär mycket tycker jag inte det är så kul faktiskt. Vi avstår raketer och smällare. Vi tänker på djuren och gamla tanter med dåligt hjärta. Plus att jag inte ser nån anledning att spendera x antal hundralappar på under 10 minuter...
Nu är man vaken iallafall på det nya året! Avslutades ju bra i går med Fala,så jag hoppas det börjar bra idag!
Det är ju skoj när man märker att man varit rätt ute i tänket med häst. Man har ansträngt sig för att damen ska bli trygg först,och det har hon ju nu. Vi ska nöta på några dagar så blir det säkert jättebra det där till slut. Hoppas jag.
Nu ska jag ta lite påtår... Å om jag visste vem som smällde igår,hade jag kanske åkt nära å smällt av lite nu.... Mohahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0