Panik på onsdagsmorgonen

I morse rymde Baldur. I kolsvarta mörkret. En älgfärgad häst med vita ben. Sa jag att det var kolsvart? Han blev förmodligen rädd för ngt för han kastade sig bakåt vid utsläppet å kom ur grimman och drog. Jag ringde AC som kom å vi åkte å letade. Grannarna var å letade. Jisses....
Jag ringde polisen och meddelade,jag menar tänk om han sticker åt e4:an till?
Tog bilen en vända å skulle åka uppåt pappas håll och leta,men tänkte att jag stannar till och kollar hemma först! Jag hade släppt ut hraffe å sokki så nån kuse skulle va ute om han kom hem igen. Å SE där stod han i fjordarnas hage! Kom travandes till mig när jag kom. TACK O LOV!!!!!!!!
fy fan nu kan jag andas igen!! Å sonen kom i tid till skolan åxå,bara det.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vilken ångestladdad upplevelse, det var verkligen tur att han inte sprang så långt och att du hittade honom på hemmaplan.

2013-12-04 @ 18:32:12
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0