Mockning å sånt...

Vad tycker ni? Hur noga är det med mockningen? Jag är petnoga,och då menar jag petnoga. Jag får anfall om nån mockat åt mig och missat minsta plupp. Jag anser nog att det ökar hästens välmående att ha ordentligt rent i sin box. Jag inbillar mig kanske att de ser det och ser skillnad,men ändå. Kanhända är jag övernoga,men jag säger bara det... I mitt stall ska det mockas NOGA,annars jäklar....
Nu har jag tvättat hönät så nu ska jag gå ut å fortsätta i stallet. Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skulle väl inte påstå att jag slarvar, men jag vet att varken jag eller hästarna dör av att någon miniplutt blir kvar ;)

2013-08-24 @ 17:02:26
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina Liljedahl

Förr var jag så där petnoga, men nu har jag omvärderat min tid så nu är jag inte det längre. Alla dessa småpluttar som åker genom spångrepen stör mig inte så mycket längre, men visst vore det bättre om de inte fanns...

Har du nåcon slags bädd på vintern eller tar du ut allt kiss varje dag också?

2013-08-27 @ 21:48:11
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: marianne

Jag vill inte att någon annan mockar åt min häst, men jag är inte så där jätte petnoga, jag har lärt mej att man inte ska vara det, det ska vara kvar lite skit som håller det fuktigt för hovarnas skull, alltså LITE. Men som vanligt finns det väl tusen olika idéer om det där ;)

2013-09-06 @ 14:14:31
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0