Jahaja

Den nyaste medlem i Baldur's barn har varit till doktorn idag minsann. Han har får sprutor i bakbenen. Inflammation i leden möjligen. Så den kusen ska stå på box i 2 dagar å sen gå i mindre hage å promeneras i 12. Stackars fröken E. Nu är jag så förbaskat hygglig att jag tar in Hraffe på nätterna så länge Sokki ska stå inne. Blir ju lite synd om de båda 2 annars. Butta ska han ha åxå,så nu blire betfor några dagar. Men å andra sidan kan vi ju promenera de 4benta tillsammans då ett tag. Det är ju bra.
Baldur har förövrigt dragit över Gaefa idag. Verkar som om hon brunstar om då ja. Jahapp. En hoppas det tar nu,ordentligt. Inte då menat att jag vill ha nån tvillingfödsel på halsen. Räcker bra med en känner jag...
Annars så ska man jobba i morrn igen. Sen äre frivecka. Vi är äntligen klara med fornvård å naturskyddsområden,dags att skicka räkningen till länsstyrelsen. Favoritmomentet på hela cirkusen.
Nu ska man sjunka ner i soffan lite innan jag ska ta in Hraffe...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter inge kul med inflammation :/ hoppas han kryar på sig snabbt! Och att det blir ett föl på Gaefa nästa år.

2013-08-23 @ 08:55:32
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina Liljedahl

Aj då, vad trist! Är Sokki efter Baldur alltså? Det fattade jag inte. Fin är han i allafall!

2013-08-23 @ 14:15:20
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0