Zzz

Sitter på jobbet och är dötrött... Vaknade en timme före klockan i morse,kan det vara det? Ledig i morgon :) Ska bli skönt. Har massor att göra...
Vädret har varit grått och trist idag,så man kan lika gärna jobba. I morrn pressar vi mera hö. Bäst att ligga på. Hästarna gick in tidigare igår,för jag var trött redan då. Stupade i säng före tio. Kände igår när man lastade hö att man ff har förkylningen kvar i kroppen. Allt tog tre gånger så lång tid. Usch vad det är trist att känna så. Man är ju van att gneta på ju. Halmade åt fåren solokvost igår,jag och högaffeln gjorde ett exellent jobb tycker jag. Nu ska jag fundera på om jag ska hänga med Glenn Hysen och elefanterna ikväll. På teve alltså. Djurprogram är aldrig fel!


Kommentarer
Postat av: marianne

Jobbigt att ha så tungt arbete som väntar när man inte är riktigt frisk,krya på dej

Ja det är lätt att bli bekväm med snälla hästar, men som vi båda erfor nyss så är det bäst att inte slappna av :))

2012-09-30 @ 15:17:15
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0