Suck..

Det är inte kul med detta väder. Man blir nästan lite apatisk av och till...
Blev halvsent i säng i går,med mitt mått räknat. Därför lite extra seg i dag. Hästarn ute under granen och mumsar hö i skydd från regnet. Jäkla gegga i hagen bitvis :( men man kan ju inte troll med knäna.
Ikväll vankad föräldramöte på gymnasiet. Jajamen,nu börjas det igen. Får vi se vad de har att säga.
Nu ska barnen upp å iväg på skola. Å jag har ju det jag ska göra. Fast helst vill jag dra täcket över huvudet och sova...


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Minous gymnasium har föräldramöte på fredag kl 14!! Undrar hur många föräldrar som kan/vill ta ledigt från jobbet vid den tiden. Varför inte ha det på kvällen som vanligt, liksom?

I dag har vi solsken!!!

2012-09-27 @ 09:08:11
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Usch, vet vad du menar.. Hade så trevligt väder igår, hrm.

sv; Vad spännande! Svartur är ju riktigt fin, har dock inte sett någon avkomma efter honom, men hans svenska avkommor är väl inte så gamla än :)

2012-09-27 @ 14:05:14
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0