Dags att jobba...

Snart dags att pysa till jobbet.. Har hunnit mocka och fixa kvällsmat till hästarna också. Klart att släppa in bara. Regnar ute i dag också. Fantastiskt tråkigt... Men men,man styr ju inte över vädret. Kunde man gjorde man en soldans eller så.
Jag hoppas verkligen det blir finare snart... En fin höst skulle jag inte tacka nej till.
Nej nu är det bäst jag grejar iordning min packning och ser till att jag får med mig nån macka i den packningen. Man är ingen frukostmänniska,så jag brukar fika på jobbet...


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Här har vi haft ett underbart väder i dag, strålande sol och ganska varmt. Dock har jag jobbat, men jag fick känna på vädret när jag gick och handlade.

Vilken söt liten hund i förra inlägget! Men jag skulle bergis trampa på den massor, jag ser inte ens vår Wachtel ibland om han ligger på den mörka mattan vi har i köket, han smälter liksom in i den trots att han är en ganska stor hund.

Sv: Jag hoppas att Svarten inte fått smak på att rymma nu när han har gjort det två gånger på två veckor. Som tur är så har vi jättelångt till någon större väg, men det kan ju hända olyckor på små grusvägar också om man har otur.

2012-09-01 @ 22:27:32
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Linda

Sv: Jag har en grandeur padd under min sadel :) Den kommer från softsaddles precis som min sensation sadel :)! En riktigt bra padd.

2012-09-02 @ 08:50:57
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0