Nähä

Inget däckbyte,men vindskyddet är nästan klart!! Alltid något. Jag är lite trött. Ska upp m tuppen i morrn,börjar jobba 7 å ska hinna med stallet först. Tänkte jag iallafall...
I dag tog jag fram långkalsonger. Stod och huttrade förut när vi byggde. Nu kapar gubben sista plåten till taket och sen ska väggplåten dit. Blir nog bra hoppas jag. Hoppas det riktiga dyker upp snart!! Ska bli toppen att använda till sommaren sen.
Väntade på kaffefrämmande förut,men hon hade ingen bil så jag vet inte om hon kommer nu när klockan galopperat iväg. Dan har gått så fort så det är inte klokt. Ville åka till Mörtsjö men det regnar å jag har som sagt sommarsulor på. Dumt att chansa kanske...
Synd,fölen ska chipmärkas å så idag. Å jag ville vara med å höra vad Maria tyckte.... Typiskt!!!


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Oj hur kallt har ni egentligen? Här har det varit frost i några nätter nu i veckan, men på dagarna är det i alla fall 7-8 grader.

2012-10-14 @ 09:27:21
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0