Avresa 00.00

Om 45 minuter sätter vi oss i bilen och styr mot Arlanda. Just nu tycker jag det var en sjukt dum ide att åka därifrån. Är jättetrött... Som tur är,har jag en karl som går på nån form av extrabatteri. Han får således ratta bilen. Jag tar med kudden så kanske man slocknar.
Hästarn inne och lite extra omkramade. Ture sover i soffan med oss och lär bli chockad att bli övergiven mitt i natten.
Ja nu ska jag försöka ha det lugnt å skönt. Försöka är ledordet här då ja. Men en veckas sovmorgon blir det iallafall! Det ser jag fram emot. Sen blir det dåligt av den varan fram till sommaren ;)
Ha det gott alla så länge. Möjligen kommer det nån uppdatering under veckan,annars blir det bilder å sånt när vi kommit hem igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0