Hagelsnö

Om det finns nåt som heter så,så är det sånt vi har just nu. Men jag tar det,bara det inte REGNAR!!! Nu har alla vädernissar som finns lovat vinterväder,så hit med det bara!!
Jag vill verkligen inte ha höst längre. Fy för leriga ben... Borstade allas ben igår å kratsade hovar, Laki får man borsta bara fram :( Men det är bättre än inget antar jag.
Idag ska min a4 få dragkrok!! Wihooo! Nu kan man snart dra med den istället för slagskeppet... Kostar lite,men det är det värt...
Drar ihop sig mot Globen (på TV då) Hoppas de sänder typ allt,åtminstone på svtplay...
Förövrigt vann Brynäs igår äntligen! De har haft det tungt senaste matcherna,men igår slog de till med 5-0!! Ordningen återställd!
Dagen ska fördrivas med sysslor. Vedförugnen ska in i dag är det tänkt,kanske blir det "govärme" inne då? Sen är det djuren då som ska ha sitt. I morrn är det ju jobb igen,sen slipsnissemiddag på fredag. Har faktiskt lejt utsläpp på lördag morgon. Kanske kanske kan man sova länge då?? Vilket jag skulle behöva. Väckte gubben i morse när klockan ringde och menade i yrvaket tillstånd att han skulle slå av sin väckarklocka,men det var min som pep. Kom ihåg nån svag dröm där om hans klocka,så det blev som fel.
Tjaa,nu äre bäst jag sätter fart!! Lite song pop först bara...


Kommentarer
Postat av: marianne

Så där brukar jag oxå göra.....knuffa på sambon och väcka honom bara för att han ska berätta tt det är min klocka som väsnas :-p

2012-11-28 @ 16:06:09
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0