Stressigt...

Det är så mycket nu. Lammen ploppar ut och är i dagsläget 25...tror jag. Lite irriterande att märkena inte kommit än!! Man vill märka dem innan man släpper ut dem bland de andra så man vet vilka som hör till vilken tacka. Suck. Ett av våra lamm föddes med krokigt ben och går nu med spjäla på det. Vi får se om det går till sig annars får vi ta bort honom. Han är pigg iallafall och tussar på,men han kommer inte kunna gå ut med de andra på ett tag..... Honom döpte vi till Kapten Krok! Hästarna mår fint,även om jag inte hunnit som jag borde. Men det är som det är med det.
Jag har iallafall registrerat ett gårdsnamn,ihopp om att kunna ta ett föl efter Baldur så småningom. Öjen's islandshästar blev det. Bla bla bla från Öjen's. Ganska fint tyckte jag. Öjen heter den stora sjö vi bor brevid.
Nu ska jag sjunka ner i kaffet här,har mig ett möte sen och utfaller det som jag vill kan det hända jag har en nyhet sen. Fast jag har ff lite ångest över detta...
Ha en härlig dag! Här regnar det tyvärr,men bara det inte blir spöregn får man vara nöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0