Jobbdag nu igen...

Snart bär det av till jobbet...Har på morgonkvisten släppt ut hästar och matat får och lamm. Var ganska trött i kupan i morse då nåt lamm har gapat halva natten... Måtte vi byta sovrumsfönster i sommar..Trodde jag skulle få vara vaken hela natten där ett tag. Ture snubbeltråd värmde fötterna på mig också,vilket är mysigt ett tag,men på morgonen när han anser att man sovit klart är det mindre kul...
Gjorde ett virtual mate försök i går igen.Fattar inte vad som är fel.. Hittar ju stoet på WF men när man knappar in för att söka på virtiual mate finns hon inte. Inget annat sto heller för den delen.Fantastiskt tråkigt...
Hade det jag gjorde i går kväll åxå.Baldur gillar inte att vara ren och snygg,nejnej.Rulla så ofta det går och gnugga in så mycket som möjligt är hans melodi. Suck. Nu verkar han vara på sluttampen av fällning nr 2 iallafall. Skönt för honom. Och för mig ;)
Nä nu är det bäst jag rappar på.Man blir lätt sittande här till sista sekunden annars....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0