Home sweet home!

Hemma efter jobb. Solen skiner vackert,då blir man glad :) Det har ändå varit kallt inatt.Is i vattenbaljorna.
Igår började jag ju kl 14 så det blev ett kort pass mot för vad man är van ;)
I dag ska alla djur hinnas med såklart,och sedan ska vi åka och gratulera bästaste systersonen Olle på hans 17 års dag! Med lite tur (om jag får lite hjälp) ska jag rida Hraffe idag lite.
Tanken att skaffa ett sto växer sig större också.Helst skulle jag vilja hyra eller låna en mage,men jag vill ju ha den hemma.Jag vill ju vara med på hela resan! Bäst vore om gubben bytte ras till islandshäst han också,och skaffade sig 2 ston.Eller hur? Men det lär aldrig hända... Jag vill ha ett eget föl... Kan inte riktigt komma över vad bra det blev med Nattlykka,hon ser fantastisk ut.Bilderna gör henne inte rättvisa :)Ska bli spännande att se vad som blir av henne!!
Nä nu måste jag fika och påbörja alla måsten som ska klaras av innan man kan göra den roliga biten :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Han är så himla läcker:D!!



Sv: Ja men det var ju en smart ide med vattenslangarna, det är ju verkligen nått värt att tänka på:9

2012-05-13 @ 18:40:45
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag förstår verkligen att du vill ha ett eget sto att betäcka, du får försöka prata snällt med gubben och hoppas på det bästa ;)



SV: Tack! Jag är jätteglad och jättestolt över det lilla underverket och Rósas insatts! :) Allt gick så himla bra till slut, det vågade man ju inte hoppas på ens!

2012-05-13 @ 20:51:27
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0