Håhåjaja

I dag har stallet städats ur för att det ska vara klart för att den lilla hingsten ska komma. Tror jag ställer gossarna där så slipper han vara ensam hela tiden.. Ett par ardennerkor borde han ju kunna stå ut med?
Jag har också idag krälat på Hralf. Det gick bra.Han är inte så skraj av sig.Fröken T hjälpte mig! Nu ska vi börja klänga vareviga dag,kanske medan han får tugga grönt?
Det är typ vad jag hunnit med det..Förutom alla måsten då... Jo just ja..Lade Baldur´s sadel på Hraffe för att kolla. Den var ganska lagom på längden faktiskt. Hoppet är inte ute alltså!
Nu är det hög tid för en tant som jag att sova. Man ska ju opp tidigt i morrn.Jobbet hägrar nu igen...



Mattes Hralf...Siluetten kallad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0