Bra å tråkiga grejer...

I natt fick vi 6 lamm till. Vi var uppe till strax efter 3 med den första tackan som fick 3 stycken.I morse halv 7 hade en till fått lika många alldeles själv.Som tur var gick det bra!! En av lammungarna är sådär fint chokladbrun som Kåre. Verkar bli en sån om år ;)
Till det mindre roliga då...

I dag ska de ta bort Niten,min connemara som jag hade som liten. Han har tydligen fått en stroke eller liknande och har ingen kontroll över hans vänstra sida. Tråkigt som 17,men han är ändå 31 år.En aktningsvärd ålder och han har haft ett bra liv. Så nu är det dags att han får gå på de evigt gröna ängarna. Sov gott fina lilla häst!



Sov gott trogna kamrat...

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men vad tråkigt :( Men gud så fin han var! Jag älskar verkligen connemaror, dom är så vackra. Hade det inte varit en islandshäst så var jag faktiskt inne på en connemara, jättetrevliga allroundhästar! Han fick ju ett långt liv iaf :)

2012-05-12 @ 10:22:17
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Agnetha

liv och död på vischan. :( jag beklagar sorgen men såf antastsikt att han fick leva så länge.

grattis också till lammen - inga bilder?? ;D

2012-05-17 @ 08:36:57
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0