@work

Håhåjaja,det fredag och jobb igen. Vad är väl en bal på slottet.... Jag är tacksam över att vädret inte är strålande när man jobbar ;) eller jättedåligt så man ska sitta och ha aga om de är täckade eller ej...
I kväll börjar lets dance. Det missar jag nog inte. Vem vill inte höra Tony Irvings utlägg om Fottblaadet... ;) Jag tycker han är lite kul :)
Att se fram emot annars är ju Tobbe Larsson,nästa frivecka så ska jag lyssna på honom! Vi är 4 stycken som åker till södra. Det ska bli kul att lyssna och få inspiration!
I går mockade jag i stort sett klart i hagen. Drog bort 2 granar som tippat i stormen och det var då läskigt tyckte Hraffe ;) mitt lilla lakritstroll sprang som en lakritsrem! Han var väldigt upp i nacken och skulle vara med.
Till veckan skos det om,sommarpjuck på! Ett tag iallafall! Baldur ska ju skoa av innan det kommer tjejer. Vaccinera ska jag göra åxå,innan 18/4.
Nä nu bör jag knega på så man gör nåt för lönen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0