Vårväder!!

Solen skiner och det droppar från taken.Kan man bli annat än på bra humör? Ett litet moln på himlen finns ju. Pontus hade nog ont i magen i morse.Lite iallafall. Han ville inte ha hö?! Han,som är matfriskast av alla. Magen låter iallafall,och ingen feber. Gjorde en betfor/kli blandning som han fick nu,och han sörplade i sig den iallafall. Täckade av alla andra,men lämnade hans på IFALL han lägger sig.Bättre det än att han ska bli blöt. Han är promenerad med och har bajsat så jag tror inte det är så farligt.Men,precis som islandshästar,visar ardenner inte smärta så bra,så han har ögonen på sig! Rindi stackarn blev skitsur när hon inte fick vara med i hinken och smaska. Trodde hon skulle knuffa bort mig när jag blockerade henne.Hon får ikväll hon med så det blir nån rättvisa :)
Nu ska jag laga middag så sambon hinner äta innan han ska på jobbet...I morrn ska jag jobba sägs det.Jag vill va hemma när det är så vackert väder..... Nästan så man gråter en skvätt...Näärå,inte riktigt,men vad jag önskar jag vore ekonomiskt oberoende just idag...



Jag vill ha sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det låter som vårat väder!



Sv: Jo men jag håller med dig, man är tuffare på nätet, dock säger jag alltid vad jag tycker. Jag är aldrig elak mot någon men jag står för mina åsikter. Däremot kan jag ha lättare att uttrycka mig i text än i ord, haha min sambo skakar ofta på huvudet.



Ja visst är det fördelar med att ha sto, men just nu vet jag inte alls vad som händer, hon ger inte efteri munnen :( Hon som varit så fin, längtar tills kursen, skall även ta hjälp av nån när jag börjar träna henne i ridningen, man kan inte klara allt och det känns som att det blev betydligt svårare med hennes skada..

2012-03-01 @ 15:59:49
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0