Skooola..

Dit ska jag idag. Typiskt när det ser ut att bli fint väder va... Jaja,inget att göra. Känner dessutom att jag håller på att bli förkyld,NEEEEEJ! Jag har inte tid,lust eller ork att bli sjuk nu. Det går inte.... Vitlök i massor idag.

Såg en annons på en islandshäst igår. En rödskäck,unghäst. Hur skitig som helst. OK,mina blir åxå skitiga nu,men om man ska fota för en annons är det kanske värt att ta fram borsten? För det ser ju onekligen bättre ut...

I går var vi på kalas hos Molly som fyllde 3. Trevligt,men som vanligt har man svårt att slappna av med 1000 saker i huvet. Väl hemma matades fåren och jag tog in och borstade mina hästar ordentligt. Kratsa hovar är extremt viktigt nu tycker jag. Det är viktigt alla dagar,men nu fastnar det så mycket gegga å skit i hovarna. Baldur hade en kotte i hoven en dag,fattar inte hur han fick fast den :)
Nä jag måste fika så man inte sitter med en v8 i magen på skolan....

Kommentarer
Postat av: Linda

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=593802 Den eller?



Skola? Går du i skola? Kan du inte lägga ut en bild på dig så man får se hur du ser ut?



Sv: Ja men kan inte du kolla det ;) Vem hästen är? Jag kan ju inte sånt ja hehe

2012-03-27 @ 16:46:43
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

sv:700??? Men oj! Finns det inget stopp liksom? Kan ju lätt bidra till inavel.

2012-03-27 @ 17:20:11
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0