Hem ljuva hem!

Hemma efter ett dygnspass.Solen skiner och fåglarna kvittrar :D Härligt! Tog och avmaskade Thorsten det första jag gjorde. Den katten var inte särskilt samarbetsvillig nej...Han har dessutom mycket kropp man ska hålla i. Men skam den som ger sig,efter en tio försök svalde han sin tablett.Nu tycker han inte om mig längre :(
Jag tror husse ska få sköta den där sysslan hädanefter,honom gillar de inte iallafall....

Nu blir det frukost och sedan ska jag masa mig ut i solen. Nu är det som bäst ute.Än slaskar det inte såå vansinnigt,det finns inga kusar,solen värmer och underlaget är ganska bra ändå. Efter lunch kommer min vän T är det tänkt. Då ska jag hasa mig upp på Hraffe ;) Tar hjälp med hållandet,jag har ju ingen paddock så det kan ju inte ta stopp i nåt staket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0