Dis och dimma..

Uppe arla då man ska på jobbet nu igen... Red min fina häst igår,nere på isplanen. Skritt mest med 8or,volter,halvhalter etc etc. Han är så söt min kille! Hraffe var det tänkt skulle åkas på igår,men där satte isgatan stopp.Han är ju oskodd och det var då som en hockeyplan därnere. Han fick puts och manfluff i stället då. Alltid nåt!
Vill ha vår nu så jag kan sätta igång på allvar med honom! Synd att Baldur är het,för jag törs inte riktigt chansa och ta med Hraffe som handhäst heller... Man har som fullt upp med Baldur vissa gånger och jag tycker det är dumt att chansa när man inte kan ha stenkoll på handhästen..
Oh well,så är det. Borstade ju såklart min stora kille igår och resultatet blev en mindre ponny på gången.En redig pälshög.Oj vad han fäller! Men han gör ju det lite tidigare han eftersom han växlar färg nu. Snart är han i sin finaste skrud :) Mattes snygging. Tänk att man kan vara så förtjust i sin häst!
Nämen oj vad klockan går.Jag måste packa mina pinaler..Ytterligare 24 timmar på jobbet väntar. Man skulle haft sportlov...

Snaaaart är han så här snygg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha cool färg :D



Sv: Ja det kanske är lämpligare att köra en ko/tjur än att hoppa ^^ Ni hade väl djur?

2012-03-04 @ 20:21:17
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0