Det är en arla syssla att fiska tydligen...

Jaa,som rubriken säger så skulle det fiskas idag. Inte för mig men för son och sambo. 5 ringde klockan! Man kunde hålla sig för skratt ;) Upp och släppte ut hästar och joxade så de skulle slippa göra det innan avfärd. Jag jobbar ju idag så upp skulle man ju ändå,men 5 var kanske att ta i?
Har blivit inspirerad av Linda och ska lära mig det där tömkörandet tänkte jag! Har kontaktat en bekant som kan. Om inte annat så är det väl jätebra att kunna nu när man på allvar ska börja med Hralf?
Längtar dit! Men lite nervigt är det ju också,man har ju inte ridit in en häst på....ööööööh.....Jag törs inte säga... Herregud det är ta mig sjutton nästan 30år sen. Jag känner mig precis just nu LASTGAMMAL!
40 årkris i antågande? Nä usch nu tänker vi inte mer på det. Nu blickar vi framåt! Mot avramlingar och brutna ben? Nääså ska det väl inte behöva bli ;)
Jaja,idag ska jag iallafall jobba,sen går jag av i morrn. Dock ska jag direkt och släppa ut travarna i morrn bitti. Det blev 3 istället fö 2,men det går bra det med. En hit eller dit.... Farbror H ska ju hjälpa mig köra in Hraffe i sommar också. Han kör i många hästar på travet. Skulle va kul om man vill motionera bägge samtidigt sen. En som körs och en på släp ;)
Nej,jag måste koncentrera mig på jobbet nu... Ha en strålande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0