ZzzZZz

 Lite paus i det gröna...
 
 
 
Ja kärleksparet myser ihop för jämnan de. Tritla är aldrig långt efter Baldur inte...
I dag har jag premiärridit Hraffe efter vägen. Gick ju bra det med,fast han är ganska irriterade över mygg å sånt tyvärr. Fröken A-C höll i linan så det inte ska kunna bära iväg. Han var duktig iallafall. Meeen han har blitt en tjockis! Svällt upp som en ballong efter nån vecka på bete. Han går ju ensam och leker inte så särskilt nu ju.Annars brukar han och Baldur ha race lite titt som tätt. Därför har de bytt hage med ardennrarna nu. Mer nedbetat där så nu kan han få smalna av tycker jag...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja, tur att han inte är svältfödd i alla fall ;) Fast de där extrakilona kommer rasa bort när du börjar rida på riktigt!

Mysiga bilder förresten!

2012-06-29 @ 23:38:02
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Åh vad fin han är! Jättefin! Men jag är sugen på att se lite ridbilder eller film jag:)??

Hehe Fifa blir också rund, hon får inte gå på det grönaste betet kan jag säga.

Du föresten, du satt ju med Lina som domarsekrateriatet nu i våras i Timrå :)Lina som jag tränar för.

2012-07-01 @ 20:26:15
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0