Jaha,här var det nytt...

Här var det nymodigheter ser man. Är det därför blogg.se inte funkar som app eller? Inte går det att ladda upp bilder heller..Vad f-n.......
 
I går var vi på Skatan,mindre folk än det brukar vara,och ändå var det mycket folk.
Morbror G spelade fiol som alltid,och kusin J var lekledare ;)
God mat och trevligt sällskap.
 
I dag ska jag rida Hraffe efter vägen :) Satt i sadel i torsdags första gången. Det går sååå bra! Jag är så glad att jag köpte honom!
Jag har nu blivit erbjuden att köpa ett avelssto. Skitsugen. Inget gammalt sto heller. Hon är e:Gandur frá Skjalg.Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Detta skulle ju innebära att jag själv kan ta avkommor,men också mer ansvar såklart... Jag är kluven minst sagt! Gubben säger inte flaska när jag pratar med honom,så jag får ingen feedback där... Vad ska jag göra?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Köp för sjutton! ;) Klart du ska ha ett sto att avla på :)

2012-06-23 @ 23:42:52
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Köp, köp, köp! Det är så fantastiskt roligt att få föl, nästan som att få barn själv.
Vad är det för något sto? Hur många avkommor har hon? Färg? Tecken?

2012-06-25 @ 20:15:04
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0