Vacuum dag.....

Vi var på bröllop i går. En av mina äldsta vänner gifte sig. No Comment och DJ Peter Björs spelade. Man var glad i hatten,hade jättekul å var hemma efter 3... Mår bra idag,men är så trött så det liknar ingenting. Men det var det värt!! Så idag har allt gått i slow motion. Alla måsten har blivit utförda,men inte så mycket mer... Gubben tjatade om att kapa ved,men jag la in ett veto där. Orkar inte sånt idag. Bytt hagar å smort hästar,mockat efter ardennrarna som fick gå in och vila. Onsdag blir det kliniken. Ändrat tiden då vi var tvungna att flytta får i fredags. Men nu får vi se då... Jag känner mig inte positiv alls... Det blir vad det blir. Nää nu kallar soffan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0